• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 13.12.23, 16:00

Juhtimiskultuuri jõud: sinu stiil peegeldub klienditeeninduses

Öeldakse ikka, et kala mädaneb peast – sama kehtib ka teenindusvaldkonnas. See, kuidas juhid käituvad oma inimestega, määrab selle, kuidas nemad teenindavad kliente. Kui ettevõtte kultuur ei toeta empaatilisust, erinevuste aktsepteerimist ning mõistvat suhtumist, ei saa seda ka sinu kliendid.
Marianne Lõhmus, Aile Laansalu ja Tene Link
  • Marianne Lõhmus, Aile Laansalu ja Tene Link Foto: Meelika Riiberg
Kusjuures empaatilisus ja suhtlemisoskus on just see, mida koolitajad Aile Laansalu ja Tene Link arendada soovitavad. Eriti oluline on see noore põlvkonna puhul, kelle jaoks teenindussektor on tihti esimene töökoht. Määravaks on siin erinevad treeningud, rollimängud, aga eelkõige eeskuju ja toetus.
Teeninduse parendamiseks peab alustama aga hoopis rohujuuretasandist, sellest, missugust probleemi oma teenusega lahendatakse ja miks see oluline on? Sama „miks“ tuleks läbi mõelda ka erinevate tehnoloogiliste abivahendite kasutamisel. Lihtsalt äge asi toob kliendi korra uudistama, aga kui vajadused jäävad täitmata või elu muutub seetõttu keerulisemaks, ei sünni lojaalset suhet.
Juba jaanuaris alustab koos Aile ja Tenega Äripäeva Akadeemias uus „Teenindusjuhtimise meistriklass“, kus lisaks teooriale külastatakse üht teenusettevõtet ja koostatakse ühiselt klienditeekonna kava ning teenindusprotsessi prototüüp.
Saadet juhib Äripäeva koolituste juht Marianne Lõhmus.
Juhtimiskultuuri jõud: sinu stiil peegeldub klienditeeninduses
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele