Meedia- ja spordiekspert Raul Rebane tunnistab, et pärast suusaskandaale pelgavad eelkõige välisfirmad tippsportlasi individuaalaladel toetada. Ja see puudutab ka spordialasid väljaspool suusatamist.
- Raul Rebane räägib Äripäeva raadio saates sportlaste toetamisest. Foto: Raul Mee
Toetajate jaoks on see risk, selgitab Rebane. "Saadav kasu on väike võrreldes sellega, kui keegi jääb vahele ja sellest tekib ülemaailmne skandaal." Rebase sõnul ollakse küll spordisõbrad ja tahetakse toetada, kuid see skandaalikogemus on Eesti spordile kalliks maksma läinud.
Raul Rebane räägib Äripäeva raadios, mis kasu saavad sponsorid sporti investeerimisest ja millega seda mõõta. Ta kirjeldab ka, kuidas peaks tulemuslik koostöö sportlase ja sponsori vahel välja nägema. Lisaks tuleb juttu spordi megatrendidest, millest üks on naiste osatähtsuse hüppeline kasv spordimaailmas.
Need teemad on ka sissejuhatuseks Äripäeva ja Eesti Olümpiakomitee korraldatavale spordi aastakonverentsile 2024 "Võidu hind". Lähemalt saab konverentsi kohta infot
siit.
Raul Rebasega vestles Igor Rõtov.
Raul Rebasega spordist ja sponsorlusest. Skandaalid on Eesti spordile kalliks maksma läinud
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.