Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates räägime Mediahouse'i strateegi Roger Puksiga digitulemuste mõõtmisest, sellest, kui äge tööriist Google Analytics 4 tegelikult on, ja Google Tag Managerist.
- Mediahouse'i strateeg Roger Puks ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates jagab Puks soovitusi, mida teha, et Google Analytics 4 enda jaoks edukalt tööle panna. Juttu tuleb ka küpsistest, GDPRist, konversioonist, veebilehe liiklusest ning sellest, mida üldse võiks mõõta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Google Analytics 4 on äge tööriist, mida ei maksa karta
Saates nimetatud tööriistad:
GA4 alternatiivid
Tööriistad GA4 töökindluse testimiseks
GA4 debugger (debugview kasutamiseks GA4s)
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äripäeva raadio sisuturundussaade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2025, kus jagavad kogemuslugusid väikeettevõtjad. Suurfirmade esindajad annavad nõu finantseerimise, energia-, IT-, tervise- ja personaliküsimustes.