Viimaste kuude müüki hinnates oli elektroonikaketi Klick tulemus detsembris üle ootuste hea, jaanuaris vastupidiselt oodatust kehvem ja veebruaris taas parema meeleoluga, ütles Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik.
- Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik usub, et teine poolaasta peaks tulema parem. Foto: Kristi Heil
Koik rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et kui eestlane tundub tarbijana kitsi, siis vähemalt detsembris oli ta piisavalt helde ja tegi lähedastele kinke.
Tänavu esimene poolaasta tuleb tulemustelt kehvem, ütles Klicki juhatuse liige, aga teine poolaasta peaks olema parem ja andma kokkuvõttes sama tulemuse, nagu oli 2023. aastal. Küll aga kannatab kasumlikkus ja tunda on suurt palgasurvet. "On väga palju läbirääkimisi," ütles Koik palgasurve kohta.
Kui hea tulemuse tegi Klick veebruaris ja millist kaupa jääb puudu, saab kuulata lähemalt intervjuust.
Kaire Koigiga vestles Janno Riispapp.
Klick: jaanuaris tekkis pohmell, veebruaris läks üle
Seotud lood
Tarbijate jaks majandust toetada rauges
Tänavu jaanuaris kahanes tööstuskaupluste eestvedamisel müügikäive jaekauplustes 7 protsenti, mis on veel rohkem, kui oli detsembris.
Kriis on võtnud inimestelt isu ja võimalused ostelda, ainsa erandina õitseb automüük.
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.