Viimaste kuude müüki hinnates oli elektroonikaketi Klick tulemus detsembris üle ootuste hea, jaanuaris vastupidiselt oodatust kehvem ja veebruaris taas parema meeleoluga, ütles Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik.
- Klick Eesti juhatuse liige Kaire Koik usub, et teine poolaasta peaks tulema parem. Foto: Kristi Heil
Koik rääkis Äripäeva raadio esmaspäevases hommikuprogrammis, et kui eestlane tundub tarbijana kitsi, siis vähemalt detsembris oli ta piisavalt helde ja tegi lähedastele kinke.
Tänavu esimene poolaasta tuleb tulemustelt kehvem, ütles Klicki juhatuse liige, aga teine poolaasta peaks olema parem ja andma kokkuvõttes sama tulemuse, nagu oli 2023. aastal. Küll aga kannatab kasumlikkus ja tunda on suurt palgasurvet. "On väga palju läbirääkimisi," ütles Koik palgasurve kohta.
Kui hea tulemuse tegi Klick veebruaris ja millist kaupa jääb puudu, saab kuulata lähemalt intervjuust.
Kaire Koigiga vestles Janno Riispapp.
Klick: jaanuaris tekkis pohmell, veebruaris läks üle
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tarbijate jaks majandust toetada rauges
Tänavu jaanuaris kahanes tööstuskaupluste eestvedamisel müügikäive jaekauplustes 7 protsenti, mis on veel rohkem, kui oli detsembris.
Kriis on võtnud inimestelt isu ja võimalused ostelda, ainsa erandina õitseb automüük.
Kuula ka podcasti haridusest ja tööturust
Haridus on pikaajaline ja strateegiline investeering, millel on märkimisväärne mõju ühiskonna arengule, ettevõtluskeskkonnale ja inimeste elukvaliteedile.„Haridus ei ole kõikvõimas, kuid see on üks valdkondadest, kus saab inimesi kõige paremini aidata," ütleb Heldur Meerits, selgitades oma pühendumust haridusprojektidesse.