Eesti on hinnatasemelt osa kaupadega Euroopa keskmisest mööda kihutanud, mis võib motiveerida inimesi kaupa välismaa e-poodidest tellima, rääkis SEB käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
- Hind on argument, mis ostja e-poe poole kallutab. Foto: Liis Treimann
“Eesti hinnatase on väga lähedale jõudnud Euroopa keskmisele ja mõnes kaubagrupis me ületame Euroopa keskmist. Nagu näiteks toidukaubad, riietus, jalatsid – seal me oleme kallimad. See võib motiveerida tarbijaid tellima kaupa välismaa e-poodidest,” hoiatas Ojamaa Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Intervjuus tegi Ojamaa ülevaate, kuidas Eesti e-kaubandusel läheb, ja tõi välja, mis praegu e-poodlemist soosib. Lisaks rääkis ta Baltikumi-ülesest e-kaubanduse konkursist, e-poodide vüimalusest pangast laenu saada ja andis nõu, kuidas pangast äriplaanile finantseeringut küsida.
Intervjueeris Hando Sinisalu.
Hinnatõus viib eestlased välismaa e-poodi
Seotud lood
Tarbijate jaks majandust toetada rauges
Tänavu jaanuaris kahanes tööstuskaupluste eestvedamisel müügikäive jaekauplustes 7 protsenti, mis on veel rohkem, kui oli detsembris.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.