• OMX Baltic−0,21%272,41
  • OMX Riga−0,72%867,44
  • OMX Tallinn−0,31%1 736,95
  • OMX Vilnius−0,11%1 051,72
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,12%8 174,78
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • OMX Baltic−0,21%272,41
  • OMX Riga−0,72%867,44
  • OMX Tallinn−0,31%1 736,95
  • OMX Vilnius−0,11%1 051,72
  • S&P 5000,00%5 712,69
  • DOW 300,00%41 794,6
  • Nasdaq −0,33%18 179,98
  • FTSE 100−0,12%8 174,78
  • Nikkei 2251,11%38 474,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%106,28
  • 08.07.24, 16:15

Brändi uuendamine on julge samm, millega käivad kaasas ka ohverdused

Konverentsil “Password 2024” tuli juttu brändingust ja rasketest otsustest, mis võivad leida esialgu palju vastuseisu.
Rauno Jõgeva ja Kätlin Sepp esinemas konverentsil “Password 2024”.
  • Rauno Jõgeva ja Kätlin Sepp esinemas konverentsil “Password 2024”. Foto: Marko Mumm
Konverentsil esinesid Värska Originaali juhatuse esimees Rauno Jõgeva ja Orkla Eesti turundusjuht Kätlin Sepp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele