Ekspert selgitab, kuidas panna tarbija e‑poest ostma
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi kasutab e‑kaupmees neid võimalusi ära.
Saates saavad vastused ka küsimused, mis praegu päriselt tarbijaid mõjutab, kuidas hinnad ja reklaam mõjutavad ostlemist, kuidas muuta vaatamised ostuks, kui lihtne on tarbijakäitumist muuta. Lisaks arutletakse selle üle, kuidas tehnoloogiline areng mõjutab tarbijakäitumist ning kuidas ostust loobumise vastu võidelda ja kas lojaalsus kui selline üldse eksisteerib.
Saadet juhtis külalissaatejuht DPD Eesti müügi- ja turundusdirektor Janek Kivimurd.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuidas ikkagi mõjutada tarbijat ostu e‑poest sooritama?