Ekspert selgitab, kuidas panna tarbija e‑poest ostma
Saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e‑ostleja tarbijapsühholoogiast ehk sellest, mis mõjutab tarbijaid ostma ja kui hästi kasutab e‑kaupmees neid võimalusi ära.
Saates saavad vastused ka küsimused, mis praegu päriselt tarbijaid mõjutab, kuidas hinnad ja reklaam mõjutavad ostlemist, kuidas muuta vaatamised ostuks, kui lihtne on tarbijakäitumist muuta. Lisaks arutletakse selle üle, kuidas tehnoloogiline areng mõjutab tarbijakäitumist ning kuidas ostust loobumise vastu võidelda ja kas lojaalsus kui selline üldse eksisteerib.
Saadet juhtis külalissaatejuht DPD Eesti müügi- ja turundusdirektor Janek Kivimurd.
Saadet toetab DPD Eesti.
Kuidas ikkagi mõjutada tarbijat ostu e‑poest sooritama?
E-kaubanduse liidu juht Tõnu Väät on õnnelik, et valitsus “raius üksnes käe” ja lubab nüüd teisi jäsemeid mitte puutuda. Aga kui ta vaatab, mis toimub kaubanduses, siis suurt rõõmu see ei tee.
Järgmisel aastal klientide ostujõud langeb või jääb samale tasemele ning üha rohkem ostjaid liigub discounteritesse, prognoosib OG Elektra omanik Oleg Gross, kirjutab portaal kaubandus.ee
Eesti kõrge hinnataseme tõttu on suurenenud välismaalt ostmine ja kohalikel ettevõtetel on järjest keerulisem hindu tõsta, ütles Eesti Panga president Madis Müller konverentsil Äriplaan 2025.
Selver on sel aastal avanud mitu uut kauplust. Augustis avati Selver Rocca al Mare Keskuses, sel nädalal Tartus Raadil ning hiljuti läks käima põnev pilootprojekt: Ülemiste linnakusse loodi ööpäevaringselt avatud robotiseeritud autonoomne kauplus.
Investeerimisplatvormi Freedom24 kasutajate arv ületas Euroopas 300 000 piiri, mis näitab aktsiate kauplemiskeskkonna kasutajamugavust ning kinnitab klientide üha kasvavat usaldust.