Spordiriiete ja -tarvikute poe Sportlandi omanik Are Altraja tunnistas, et 2008. aastal tehtud ettevõtte kärpeotsused olid tagantjärele mõistlikud sammud.
Enne eelmist majanduskriisi olid Sportlandi poed nii Venemaal, Ukrainas kui ka Soomes, kuid pärast 2008. aastat olid ettevõtte fookuses vaid Balti turud.
“Tagantjärele vaadates võib öelda, et see oli hea otsus,” sõnas Altraja Äripäeva raadiole. “Mida kiiremini sealt tookord tagasi tulime, seda parem.”
Altraja tegi juttu ka sellest, millistesse riikidesse on mõtet laieneda, kas Lätis ja Leedus on tõesti parem elu ning kuidas muu maailma kaubandus Eesti kaubandust mõjutab.
Sportlandi omanik: 2008. aastal tegime õigeid otsuseid
Seotud lood
Palk kasvas üle 15%
Spordi- ja vaba aja kaupade müügile keskenduv Sportland Grupp suurendas viimasel majandusaastal müügitulu 18 protsenti, aga puhaskasum kahanes ligi 30 protsenti.
Ülemiste keskus korraldas sel nädalal rohehäkatoni, mis andis kaupmeestele hulga häid mõtteid kestlikumaks toimetamiseks.
Tänases saates "E‑kaubanduse areng ja tulevik" räägime värske DPD e‑kaubanduse uuringu najal tarbijate harjumustest ja ootustest ning vaatame e‑kaupleja poolelt Baltikumi-ülesele e‑kaubandusele. Selleks oleme saatesse kutsunud DPD Eesti tegevjuhi Remo Kirsi ja Sportland International Groupi turundus- ja e‑kaubandusjuhi Henri Kruuseli.
Teismelisena ettevõtlusega alustanud Robin Pass on olnud oma loovagentuuri juht üle kahe aasta ning tõdes saates "Kuum tool", et kui ettevõtlus poleks enam tema jaoks, läheks ta mõnele rahulikule töökohale.
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.