Rail Balticu suurel miljardihankel on selgunud viis konsortsiumi. Ühe kontsortsiumi hulka kuulub taristuehitaja KMG Infra, kes saaks hanke kaotamise korral kahju ligikaudu 300 000 eurot, ütles KMG Infra juhatuse liige Indrek Pappel.
- KMG Infra juhatuse liige Indrek Pappel rääkis, et võimaliku kahju sisse pole arvestatud saamata jäänud tulu. Foto: Andras Kralla
Küll aga saavad hankekaotajad hüvitiseks 8000 eurot.
Pappel rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis, et 300 000 eurot tähistab ainult hanke ettevalmistuse otsekulu, kuid arvestamata on saamata jäänud tulu, mida oleksid inimesed tekitanud teiste kasumlike projektidega.
KMG Infra juhatuse liige Marko Pikk lisas, et kui ettevõte võidaks hanke, siis tuleks hakata mõtlema ka tööde heale jaotamisele nii piirkondlikult kui ka ajaliselt, et ei tekiks pudelikaelu.
Intervjuus kuuleb lähemalt, kuidas seesugused suured ühishanked kokku saavad ja mida endast kujutavad.
Indrek Pappelit ja Marko Pikka intervjueeris Viivika Rõuk.
Miljardihankele panustajad: kui kaotame, saame 8000 eurot
Seotud lood
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimesest voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Soojal novembrikuu reedel avati kaheksa kuud kinni olnud Ämari lennubaasi värske 18,5 miljonit eurot maksnud lennuväli.
Eesti taristuehitaja KMG Infra ehitab kaitseinvesteeringute keskuse tellimusel Harjumaale keskpolügoonile uue vaatlus- ja tulejuhtimistorni.
Eesti riigiteede alarahastamine on ühiskonnale ohtlik trend, ütles KMG Infra OÜ juhatuse liige Indrek Pappel.
“Meie naaber on agresiivsem, karta ei tule”
Peaminister Kristen Michal sõnastab 2025. aastaks Eestile kolm eesmärki, mille eest lubab seista: aasta lõpuks on Eesti kaitse hästi kindlustatud, majandus on konkurentsivõimelisem ja bürokraatiavabam ning kasvab, ühiskondlik debatt on lugupidav ja arukas.