Ilutoodete pood Tradehouse plaanib oma järgmisesse aastasse kasvu, mida hakkaksid vedama e-poed.

- Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp. Foto: Liis Treimann
Lõppev aasta on ilutooteid müüva poe jaoks olnud edukas ja ka järgmise aasta suhtes on Tradehouse'i tegevjuht Laura Kuldkepp optimistlik. "Me näeme, et uus aasta toob mõõduka kasvu. Eriti on kasvu oodata e-poes," ütles Kuldkepp.
Tegevjuht toob välja ka täpse kasvuprotsendi, mille nad on omale eesmärgiks seadnud.
Intervjuus puudutati veel ka tarbija eelistusi ja musta reede fenomeni.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Tradehouse planeerib järgmisesse aastasse selget kasvu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Elektroonikapoe Klick Eesti kauplustes käib õhtusel ajal väga vähe kliente, mistõttu on töötajad tegevuseta.
Pärnumaa edukaimate ettevõtete konverentsil esinenud majandus- ja tööstusministri Erkki Keldo arvates on riigi roll ettevõtlust toetada, mitte majandust juhtida.
Olles tuntud edukate ettevõtmiste, haridusvaldkonna arendamise ja spordi eestvedajana, on Urmas Sõõrumaa käinud välja mitmeid julgeid ideid, mis seostuvad nii hariduse kui ka tervislike eluviiside edendamisega. Audentese 30. juubeliaasta raames jagas ta Äripäeva saates oma mõtteid haridusest, noorte liikumisharjumustest ning sellest, kuidas tagada tervem ja tugevam ühiskond.