Obskuurne majandus: mõtle, kui su töövestlus läheb nii kehvasti, et see jõuab teleuudistesse
Kui kehvasti üks töövestlus ikka minna saab? Kõige hullem, mis nad seal vestlusel öelda saavad, on ju "ei" ja siis saab seda ka võtta kui kogemust, õppetundi.
Siiski-siiski, aastal 2006 juhtus ühel mehel olema selline tööintervjuu, mis ei tuleks teil ka pöörasemates muretsemisefantaasiates või paranoiades pähe. Kuulake täpsemalt saatest "Obskuurne majandus", saatejuht on Linda Eensaar.
"Kui kõigil on, siis mina enam ei taha!" Selline fenomen on majandusteaduses täitsa kaardistatud ning selle nimi on snoobiefekt. Mis see täpselt on ning mismoodi on see maailma muutnud?
Informatsioon on ajule mõnus. Meie aju ongi selliselt ehitatud, et ta tahab uusi asju teada. Seega pole ime, et inimesed muutuvad kergesti nutisõltlasteks. Tänu nutiseadmetele saame kiiresti ja lihtsalt ja tohutult hulgal bitte kätte, ilma et me peaks palju vaeva nägema.
Hello Kitty sai äsja 50aastaseks. Ta kaunistab enam kui 50 000 toodet ja neid müüakse enam kui 130 riigis. Hello Kitty teenib emaettevõtte Sanrio jaoks miljardeid dollareid. Kuid on oluline märkida, mida ta ei ole: Hello Kitty ei ole kass ega ka tegelikult mitte jaapanlane (kuigi tema loojad on jaapanlased).
Ameerikaliku kultuuri ülevalgumine igasse maailma otsa on maailma muusikutele, kunstnikele ja teistele loojatele pinnuks silmas olnud juba aastakümneid.
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.