Kuigi AI võib üsna palju turundajatele abiks olla, siis terveid kampaaniaid ei hakata sellega kindlasti tegema, rääkis digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar.

- Digiagentuuri Mediabrands Digital juht Erki Heinsaar. Foto: Raul Mee
“Keegi ei tahaks elada maailmas, kus kõik loovlahendid, kogu kultuur ja kunst oleks AI tehtud,” sõnas Heinsaar Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Ta ütles, et kui turundajad hakkaksid tehisaru kasutama iga liigutuse jaoks ja ka planeerimiseks, oleksid kõik kampaaniad maailmas ühetaolised. “Kui kõik läheb ühesuguseks, siis miski ei eristu,” lisas Heinsaar.
Heinsaar rääkis, millistes tööprotsessides võiks AI-d rohkem kasutada, kus seda MBD teeb ning millised trendid turundusmaailma tänavu ees ootavad.
Vestles Hando Sinisalu.
Digiturundaja: kui tehisaru hakkaks reklaame tegema, oleks kõik sama
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Vaata, kes ja kus TOPis asetseb