Andmete töötlemine ja talletamine läbi tehisintellektide ja superarvutite on läinud palju kiiremaks ja efektiivsemaks, tuues seni maailma suurkorporatsioonide pärusmaaks peetud ökonomeetria lähemale ka teistele, ütles turundusanalüütik ja Analytical Alley kaasasutaja Karl Mattias Õige.
Õige rääkis Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis, et ökonomeetria ehk majanduslike nähtuste mõõtmise ning nendevaheliste seoste kvantitatiivse kirjeldamisega tegelev majandusteaduse haru kasutamine pole turunduses midagi uut, aga varem oli see lihtsalt kättesaadav ülisuurtele brändidele nagu McDonald's ja Unilever, aga kuna ökonomeetria kulu on vähenenud, siis on paranenud ka kättesaadavus.
"Ökonomeetriliste mudelite võimekus ennustada tulemit ette on väga suur ja muljetavaldav," märkis Õige.
Karl Mattias Õiget intervjueeris Siim Sultson.
Turundusanalüütik näeb tehisarus suurt abi paremaks tööks
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Turundus on kiirelt arenev ja nooruslik valdkond – vähemalt nii kipub tunduma. Eestis on turundusspetsialistide keskmine vanus 30 ja turundusjuhtidel 35 aastat.
Agentuur peab võtma vastutuse jalajälje eest
Turundusvaldkond, majanduse sõsar, tuleb ümber kujundada nii, et eesmärk oleksid taas kooskõlas maailma vajaduste ning moraalinormidega, kirjutab digiturundusagentuuri Nobel Digital tegevjuht Kristiina Tukk.
Puidust väikemaju ja saunu tootev ja müüv Iglucraft sai lauale aasta jagu tööd, sest juhtkond eesotsas Priit Kallasega otsustas ujuda vastuvoolu ja suurendas turunduskulutusi.
Millised kohustused lasuvad turundusjuhil tehisintellekti kasutuselevõtuga ja millised AI tööriistad aitavad turundajate tööle kaasa, räägib värskes "Eetris on turundusuudised" saates Dubais resideeruv tehisintellekti entusiast ja praktik Sandra Reivik.
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.