• OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • OMX Baltic0,39%303,88
  • OMX Riga−0,07%877,8
  • OMX Tallinn0,94%1 954,39
  • OMX Vilnius0,26%1 158,39
  • S&P 500−1,97%5 580,94
  • DOW 30−1,69%41 583,9
  • Nasdaq −2,7%17 322,99
  • FTSE 100−0,08%8 658,85
  • Nikkei 225−1,8%37 120,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%91,93
  • 03.12.24, 14:00

35 on juba liiga vana. Kas vananevale turundajale leidub tööd?

Turundus on kiirelt arenev ja nooruslik valdkond – vähemalt nii kipub tunduma. Eestis on turundusspetsialistide keskmine vanus 30 ja turundusjuhtidel 35 aastat.
Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve Eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard.
  • Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve Eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard. Foto: Äripäev
Reklaamibüroodes domineerivad 25–34aastased töötajad, digiturunduse ja uute tehnoloogiate pealetung on toonud valdkonda sellestki nooremaid tegijaid. Turunduseriala lõpetajaid on kõige rohkem vanuses 22. Selle kõigega kaasneb sageli stereotüüp, et vanemad turundajad ei suuda tehnoloogia ja trendidega sammu pidada.
Saates „Eetris on turundusuudised“ kommenteerivad teemat Tallinna Majanduskooli turunduse õppetooli juht Triin Rum ja magistritöö „Vanusesurve eesti turundajatele ja nende karjääriotsused“ autor Victoria Kübard.
Konkurents turundusvaldkonnas on tihe ja nõudmised suured, töökuulutustes oodatakse turundajatelt väga laia oskuste komplekti – SEO, sisuloome, orgaaniline ja makstud sotsiaalmeedia, analüütika, e‑mailiturundus, kujundamine ja palju muud.
Eriti suur väljakutse on see vanematele turundajatele, kelle puhul tööandjad vahel kahtlevad, kas nad suudavad pidada sammu trendidega sotsiaalmeedias või tunnevad huvi uute tehnoloogiate vastu, nagu selgub Kübardi magistritööst.
Millist rolli kannavad 35+ turundajad ja milline saab olema tulevik, kui turg on noori turundusspetsialiste täis? Sellest lähemalt saates. Saadet juhib Keit Alev.
35 on juba liiga vana. Kas vananeval turundajal on tööd?
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele