Jaekaubanduse värsketest arengutest on põhjust tuua välja kaks olulist muutust tarbijakäitumises, millega kaupmehed peaksid hakkama edaspidi arvestama, ütles Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Kõiv rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et tarbijakäitumise üks oluline muutus on odava hinna otsimine. Analüütiku sõnul otsib tarbija odavat hinda ka majanduse kasvades, sest varasemast on sisse tekkinud uue harjumusena leida madalama hinnaga tooteid ja teenuseid. "Ta on harjunud seda otsima, ta teab, kuidas seda otsida," märkis Kõiv.
Lisaks selgitas Kõiv lähemalt, mis on tarbijakäitumise teine oluline muutus.
Intervjuus tuli juttu ka mööblimüügist ning miks just Ikea ja Onoffi sära on kadunud.
Sigrid Kõivuga vestles Indrek Lepik.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

“Keerukas on Eesti majanduses, kui kogu aeg tehakse maha”