• OMX Baltic1,5%302,87
  • OMX Riga0,42%878,59
  • OMX Tallinn0,59%1 897,24
  • OMX Vilnius1,24%1 170,44
  • S&P 5000,03%6 068,5
  • DOW 300,28%44 593,65
  • Nasdaq −0,36%19 643,86
  • FTSE 1000,05%8 782,06
  • Nikkei 2250,42%38 963,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • OMX Baltic1,5%302,87
  • OMX Riga0,42%878,59
  • OMX Tallinn0,59%1 897,24
  • OMX Vilnius1,24%1 170,44
  • S&P 5000,03%6 068,5
  • DOW 300,28%44 593,65
  • Nasdaq −0,36%19 643,86
  • FTSE 1000,05%8 782,06
  • Nikkei 2250,42%38 963,7
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • 12.02.25, 11:03

Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja

Jaekaubanduse värsketest arengutest on põhjust tuua välja kaks olulist muutust tarbijakäitumises, millega kaupmehed peaksid hakkama edaspidi arvestama, ütles Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
  • Foto: Andras Kralla
Kõiv rääkis Äripäeva raadio kolmapäevases hommikuprogrammis, et tarbijakäitumise üks oluline muutus on odava hinna otsimine. Analüütiku sõnul otsib tarbija odavat hinda ka majanduse kasvades, sest varasemast on sisse tekkinud uue harjumusena leida madalama hinnaga tooteid ja teenuseid. "Ta on harjunud seda otsima, ta teab, kuidas seda otsida," märkis Kõiv.
Lisaks selgitas Kõiv lähemalt, mis on tarbijakäitumise teine oluline muutus.
Intervjuus tuli juttu ka mööblimüügist ning miks just Ikea ja Onoffi sära on kadunud.
Sigrid Kõivuga vestles Indrek Lepik.
Konkurentsianalüütik: tarbijad on oma käitumises muutnud kahte asja
00:00

Seotud lood

Uudised
  • 11.02.25, 10:15
Telia loobub klientide kallimatele pakettidele viimisest ja palub vabandust
Telia loobub palju vastukaja saanud koduinterneti kiiruste automaatsest tõstmisest ja laseb klientidel ise võimaluste vahel valida.
Saated
  • 21.01.25, 14:00
Tarbija käitumine on kriisides muutunud. Mida tähendab see kaubandusettevõtjale?
"E-kaubanduse arengu ja tuleviku" saates võtame vaatluse alla tarbijakäitumise viimaste aastate kriiside taustal ning saatekülalised räägivad sellest, kuidas need muutused on mõjutanud e‑kaubandust.
Saated
  • 16.01.25, 11:51
Toidutootja: tule taevas appi, kuidas kritiseeritakse kõike
“Keerukas on Eesti majanduses, kui kogu aeg tehakse maha”
"Kui minu ettevõttes järgneks igale otsusele osakonnajuhtide hirmus madin, et vale otsus, tuleb ümber teha, siis oleks keeruline," märgib saates "Poliitikute töölaud" Lunden Foodi tegevdirektor Ülo Rekkaro, kes kutsub üles vastu võetud otsuseid Eestis vähem maha tegema.
  • ST
Sisuturundus
  • 31.01.25, 15:17
Einar Laagriküll: miks me ei tohi küberturvalisuse taustal unustada füüsilist turvalisust?
Foruse juhatuse liige Einar Laagriküll arutleb, milliste väljakutsetega ettevõtted peavad praegu silmitsi seisma ja kui oluline on järjest sagenevate küberrünnakut ajastul mõelda ka füüsilisele turvalisusele. Kui füüsilise turvalisuse samme läbi ei mõtle, võivad ülejäänud mehhanismid osutuda täiesti kasutuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Äripäeva TOPid

Tagasi Äripäeva esilehele