Selleks, et kiire elutempo ja ettevõtte juhtimise kõrvalt jääks aega tegeleda Teile oluliste asjadega, mida digitaalselt teha ei saa – näiteks perega aja veetmine – oleme SEB Pangas loonud võimalusi teha oma pangaasjad digitaalselt. Digitaalsetes kanalites vajalikke toiminguid tehes säästate aega ja raha ning võite seda teha kõikjal, kus on ligipääs internetile.
- Panga ärikliendi mobiilivaade. Foto: SEB
Tutvuge kolme enimkasutatud võimalusega ettevõtte rahaasjade juhtimiseks asukohast sõltumata.
1. Ärikliendi mobiilipank
Ärikliendi mobiilipank võimaldab Teil lihtsalt kasutada nii era- kui ärikliendi kontosid. Kui soovite kiiret ja mugavat ligipääsu kontojäägile ning sooritada või kinnitada makseid Teile sobival ajal, on mobiilipank parim lahendus. Sisenedes mobiilipangast internetipanga täisversiooni, saate nutitelefonis või tahvelarvutis lihtsasti kasutada kõiki tavapäraseid ärikliendi internetipanga võimalusi.
2. Ärikliendi internetipank
Lisaks igapäevatoimingutele nagu maksed, pangakaardi tellimine või limiidi muutmine, on ärikliendi internetipangas igapäevaseks tegevuseks olulised:
• ülevaade internetipanga kasutajatest;
• võimalus ühildada majandusarvestuse tarkvara.
Kasutajaõiguste ülevaade on vajalik olukorras, kus on vaja muuta või eemaldada mõne kasutaja ligipääsu või anda teatud õigused näiteks raamatupidajale. Õiguste muutmiseks on vajalik internetipanga administraatori õigus, mis enamasti on ettevõtte juhatuse liikmel.
Menüüpunktis Lisateenused/Seaded –> Kasutajate haldamine:
• näete nii enda kui teiste vastava ettevõtte internetipanga kasutajaid ja nende õigusi;
• kasutaja nimele klikkides avaneb võimalus tema õigusi muuta või eemaldada;
• muuta ülekande päeva- ja kuulimiiti;
• lisada kasutajaid, valides „Lisan kasutaja“;
• eemaldada kasutajaid, valides „Kustutan kasutaja“.
Internetipanga ühilduvus erinevate majandusarvestuse tarkvaradega lihtsustab igapäevaseid toiminguid. Näiteks saate suunata makseid majandusarvestustarkvarast otse internetipanka ning kontoväljavõtteid ....
Loe edasi SIIT
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.