Praegune kodukontorite aeg on võimalus luua oma tarbijatega tugevam seos ja lojaalsus e-kanalites. Kujundada harjumused selliseks, et ostetakse eelkõige teie ettevõtte e-kanalist ning tugevalt investeerida suhtlusse oma fännibaasiga.
- Foto: SEB innovatsioonijuht Siim Lepisk
Innovatsioonijuhina on minu igapäevaülesanne nii trendide jälgimine idufirmade kogukonnas kui ka ettevõtete konsulteerimine ärimudeli digitaliseerimise ja innovatiivsete äri kasvatamise võimaluste teemal. Teen seda ettevõtlusprogrammides nagu
Mastercard Lighthouse ja Euroopa Innovatsiooniakadeemiaga koostöös loodud
SEB Kasvuprogramm. Kasvprogrammi üks põhifookuseid ongi see, kuidas juba toimiv ettevõte saaks oma ärimudelit muuta selliselt, et igapäevategevus oleks efektiivne ja digitaalsuse kasv aitaks tulusid kasvatada kulusid suurendamata.
Kuidas on ettevõtted valmis kriisiolukorras kiiresti kohanema?
Toote- ja väärtuspakkumise innovatsioon
Kas ettevõtte olemasolev kliendibaas on endiselt ostujõuline, kuid nõudlus olemasoleva toote/teenuse järgi on kahanenud? Kasutades olemasolevat kliendibaasi ja autojuhtide võrgustikku alustasid taksofirmad pakivedudega. Bolt teeb kojuvedusid lisaks Stockmannile, Selverile ja Westmani ärile ka Stockmanni soodusmüügilt „Hullud Päevad“. Lisaks arendas Bolt oma Bolt Food rakendusse korraliku e-poe, millest nüüd saab lisaks toidule tellida vajalikku laiatarbekaupadest teksapüksteni. Tallink Takso veab nii toitu, dokumente kui ka vajadusel kontorimööblit töötajatele kodukontorisse.
Eesti idurfirma Furnum vahendab tavapäraselt eritellimusmööbli….
Loe edasi SIIT
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.