Kui teil on eelmise aasta andmed kokku löödud, siis on mõistlik juba jaanuaris ka firmakingituste peale mõtlema hakata. Meie kogemus näitab, et kõige soodsam on reklaamtooteid tellida kaks korda aastas: jaanuari lõpus või veebruari alguses ning augusti lõpus või septembri alguses. Õigeaegse planeerimise ja tellimisega võib säästa 20–40% reklaamkingituste ja firmarõivaste eelarvest! Lisaks on mitmed uuringud näidanud, et keskmiselt kasutab inimene üht firmakingitust 8 kuu jooksul.
- Loodussäästlikud reklaamkingitused Logotrade Foto: Logotrade
Kuid miks on firmakingitusi soodsaim tellida just aasta alguses ja suve lõpus? Siin on lausa kolm head põhjust.
1. Jaanuari lõpus-veebruari alguses tulevad välja uued põnevad
tooted ja teil on võimalus oma tellimus teha oma konkurentidest varem. Augustis-septembris on aga reklaamkingituste agentuuridel juba jõulukingitused olemas, nii et see on paras aeg need ära tellida, et vältida aastalõpu tarneraskusi ja pikki trükijärjekordi
2. Nii jaanuaris-veebruaris kui augustis-septembris on palju sooduspakkumisi, mille abil tahetakse vabaneda seisma jäänud kaubast, et teha ruumi uutele toodetele. See, et reklaamtoode on alla hinnatud, et tähenda, et see on vähem kvaliteetne.
3. Nii Aasia kui Euroopa toodavad jaanuaris-veebruaris suvetooteid soodsamalt – pakutakse erihindu ja samuti on võimalik säästa transpordikuludelt. Paljud tootjad pakuvad väga soodsaid hindu eeltellimustele, seda just näiteks reklaamriiete või tööriiete puhul. See kehtib augustis-septembris ka jõuluhooaja toodete ettetellimise kohta.
Planeerides reklaamkingituste soetamist soovitan valida vähemalt kolm partnerit – see säästab nii aega kui ka raha. Lisaboonusena on nii võimalik saada rohkem
kingiideid.
See on nn võiduka kolmiku reegel. Valida tuleks kolm tarnijat ja jagada nende vahel tellimused järgmiselt: 50%, 30% ja 20%. See on suureks abiks, kui tellite ärikingitusi rohkem kui 5000 euro eest aastas. Kindlasti peaks küsima võistlevaid hinnapakkumisi, mille kaudu on võimalik säästa 5–10% meenete kogumaksumusest.
Seotud lood
Aleksandr Kostin ja Sergei Astafjev, Placet Group OÜ (
laen.ee,
smsraha.ee) asutajad, on võtnud endale sihiks arendada ja edendada Eesti jalgpalli ja futsali ehk saalijalgpalli nii Tallinnas kui ka Ida-Virumaal. Nende juhitav MTÜ PG Sport on tuntud oma pühendumuse ja panuse poolest Eesti spordi edendamises, pakkudes uusi võimalusi noortele talentidele ja aidates kaasa spordi kultuuri arengule.