Selleks on mitmeid mõjuvaid põhjusi. Mitmed uuringud on tõestanud, et firmakingitused on üks parimaid investeeringuid tugevdamaks teie brändi potentsiaali.
- Parimad jõulukingitused firmadele Foto: Logotrade
Uus-Meremaal ja Austraalias läbi viidud uuringust selgus, et:
52% klientidel on positiivsem suhtumine ettevõttesse, kui nad on saanud sealt reklaamkingituse. 76% inimestest mäletab reklaamtootel olnud logo või sloganit. 55% klientidest hoiab firmakingitusi alles rohkem kui aasta. Pea 50% kasutab reklaamkingitusi pidevalt. 91%-l on kodus vähemalt üks bränditud
reklaamtoode. 81%-l on kodus kaks või enam reklaamkingitust. 74% inimestest on töö juures vähemalt üks firmakingitus. 59%-l aga koguni kaks või rohkem kingitust.
Kas teadsite, et
• 88% firmakingitusi saanud inimestele jääb meelde reklaamija logo ja sõnum tootel,
• 83% inimestest meeldib saada nänni ja reklaamkingitusi,
• 85% reklaamkingituste saajaid teeb tehingu reklaamtootel oleva brändi esindajaga,
• 74% reklaamkingituste tellijatest on seisukohal, et reklaamkingitused aitavad kaasa kampaania edukusele.
Allikas: PPAI (Promotional Products Association International)
Reklaamkingitusi peetakse üheks kõige mõjusamaks vahendiks, promomaks uut või juba olemasolevat ettevõtet. Firmakingitused aitavad tugevdada vanu ja luua uusi kliendisuhteid.
Ettevõtte keskseim eesmärk on ennekõike teenindada üha rohkem kliente ja püüda laiendada oma turgu, kasutades selleks erinevaid vahendeid. Võib julgelt väita, et õigesti valitud turundusstrateegia aitab tunduvalt paremini ja täpsemalt tabada sihtrühma. See loob tingimused ka suust-suhu turunduse ehk soovitusturunduse levikuks, tuues kaasa nii oma töötajaskonna kui uute klientide heakskiidu.
Viimastel aastatel on järjest enam aru saadud, et firmakingituste tegemine on suurepärane vahend, mis mõjutab positiivselt firma arengut ja edasist kasvu. Ärikingitused soodustavad pikaajaliste suhete tekkimist klientide ja ettevõtte vahel, klientide soovitused omakorda mõjutavad võimalikke tulevasi kliente.
Firmakingituste valik on väga lai ega piirdu ainult joogipudeli või kohvikruusiga. Leidub palju reklaamkingituste pakkujaid, kelle valikus on hulgaliselt häid reklaamtooteid, mis vastavad teie ettevõtte esmastele ootustele, olles samal ajal ka soodsa hinnaga. Kõige parem on aga selline reklaamkingitus, mis on ainulaadne, kuid samal ajal ka praktiline toode.
Traditsiooniliselt jagavad ettevõtted oma brändinguga kingitusi, trükivad oma logo või sõnumi reklaamtootele, näiteks helkurile, pastapliiatsile või t-särgile. Kindlasti suurendab see brändi nähtavust.
Et saada konkurentsieelis, on soovitatav teha kingitusi nii oma äripartneritele, aktsionäridele, meeskonnale kui loomulikult ka klientidele. Tänu sellele suureneb lojaalsus aga tõuseb ka brändi väärtus inimeste silmis.
Reklaamkingitused on tulusaim viis luua ja hoida suurepäraseid kliendisuhteid. Kvaliteetne reklaamkingitus kasvatab brändi usaldusväärsust, suurendades seeläbi ka klientide usaldust. Kas kliendid või kaastöötajad – kõigile meeldib saada häid kinke, sõltuvalt oma vajadustest ning eelistustest. On väga tore pakkuda kvaliteetseid ning ainulaadseid ärikingitusi, mis rõõmustavad kingisaajaid ja loovad häid kliendisuhteid. Nii kasvab usaldus, mis omakorda toob kaasa hea tagasiside ning paneb ettevõttesse positiivselt suhtuma.
Ärimeened on üks toimivamaid meetodeid, millega avaldada muljet uutele klientidele, neid samas ka enda külge sidudes. Need on suurepärane investeering, sest aitavad kaasa kordusostude sooritamisele, mille kaudu suureneb ka kasum. Kuid selle eesmärgi saavutamiseks peab kingitus olema äge ja vajalik – näiteks joogipudel, vihmavari, juhtmevaba laadija või logoga akupank. See aitab klientidel meelde tuletada teie ettevõtet alati, kui nad kingitust märkavad.
Nagu juba öeldud, on firmakingitused väga leidlik moodus aitamaks teil suurendada oma brändi märgatavust ja parandada positiivset imagot. Enamik ettevõtteid kasutab juba väljakujunenud turunduskanaleid, aga lisades firmakingitused oma turundusportfelli, laieneb märgatavalt teie tegevusväli ning koos sellega suurendate ka oma kaubamärgi tuntust.
Kui kliendid on rahul ja teie ettevõtte töötajad rõõmsad, suureneb üldine heaolu, sest hoolikalt valitud ärikingitus motiveerib hästi töötama ja parajal hetkel üle antud tänumeene kasutama uuesti teie teenuseid. Kui kliendid saavad teiega suhtlemisest meeldiva kogemuse ning on rahul nii toodete kui teenuste kvaliteediga, siis aitab see kindlasti kaasa teie ettevõtte edule, misläbi suureneb ka brändi tuntus ja klientide lojaalsus.
Firmakingid on otsekui vahend, millega mõjutada juba olemasolevaid kliente, aidates ühtlasi köita selliste võimalike klientide tähelepanu, kellel on teie toodete vastu eelnev huvi.
Kokkuvõtvalt – firmakingituste abil saate te kerge vaevaga luua ning kindlustada pikaajalisi kliendisuhteid, samal ajal tõstes oma brändi märgatavust ja tuntust.
Seotud lood
Selveri populaarne 63+ vanuses klientidele mõeldud sooduskampaania "Kuldne Kolmapäev" on ettevõtte üks edukamaid kampaaniaid, mis laienes nüüd ka e-Selverisse ning tänavustele pensionipäevadele.
Enimloetud
5
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Hetkel kuum
“Infortar on kodubörsi üks ambitsioonikamaid ettevõtteid”
Tagasi Äripäeva esilehele