• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,25
  • ST
  • 01.12.20, 00:00

Missugused firmakingitused töötavad?

Firmakingituse puhul on esmamuljel oluline roll. Väga tähtis on firmakingituste puhul ka pakend. Kuigi viimasel ajal eelistavad loodussäästliku maailmavaatega ettevõtjad pakenditest üldse loobuda, keskendudes pigem sellele, mis ajal, kuskohas ja kuidas kingitused kingisaajale üle anda.
Reklaamrõivad ja firmatekstiil
  • Reklaamrõivad ja firmatekstiil Foto: Logotrade
Pakendile panustades tuleb ka see väga hoolikalt läbi mõelda. Esmamulje reklaamkingitusest on kõike muud kui vähetähtis, sest esimene pilk kingile annab väga tugeva signaali ja mängib rolli ka selles, kas kingituse saaja hakkab seda reklaamtoodet edaspidi kasutama. Selle mulje põhjal jagab klient reeglina oma emotsioone ka sotsiaalmeediakanalites või räägib sõpradele.
Personaalsed firmakingitused
Üha rohkem kasutatakse personaalseid firmakingitusi. See ei tähenda ainult nimelisi kingitusi, vaid kõiki kingitusi, mis on seotud konkreetsele persoonile oluliste tähtpäevadega ja miks mitte ka hobidega. Näiteks kui te kingite laheda sõnumiga varustatud püügilandi kirglikule kalamehele, siis ongi see parim sihitud reklaamkingitus. Selliste kingituste väljamõtlemine nõuab aga ajaressurssi ja tihedat koostööd kingieksperdi ja kliendi vahel, et paremini aru saada konkreetse äri spetsiifikast ning tundma õppida klientide ootusi ja vajadusi.
Innovaatilised firmakingitused
Kingivaldkonna tõusev trend on innovaatilised reklaamkingitused. Parim uudne firmakingitus on selline toode, mida paljud endale sooviksid, kuid ise ei raatsi osta või siis ei tea, kuskohast see hankida. Siinkohal võib näiteks tuua 3D-printeriga trükitud reklaamtooted või siis liitreaalsuse võimalusi kasutavad (AR – augmented reality) trendikad reklaamkingitused.
Loodussõbralikud firmakingitused
Väga oluline valdkond on kõik biolagunevatest materjalidest, loodussõbralikud ja loodussäästlikult toodetud kingitused. Järjest rohkem jõuab valikusse reklaamtooteid, mis on tehtud näiteks ookeanidest välja korjatud plastikust või loodusaladelt ära koristatud prahist. See tähendab, et tellides sedasorti taaskasutatud materjalist tooteid aitate kaasa liigtarbimisest tingitud prügikoguse vähendamisele. Loodussäästlikkus ja ümbertöötlemine on täiesti uus sõna reklaamkingituste alal.
Käsitööna valminud firmakingitused
Kliendid soovivad oma ärikingituste portfelli järjest rohkem täiendada käsitöötoodetega või disainkinkekomplektidega. Eestis tehtud käsitöötooted on viimasel kolmel aastal firmakingitustena üha enam poplaarsust kogunud, neile lisatakse enamasti juurde sõnum, mismoodi, kelle poolt millal on see toode valmistatud. See lisab kindlasti reklaamkingitusele juurde unikaalsuse hõngu.
Hübriidlahendused
Viimasel ajal on väga palju juurde tulnud erinevaid hübriidlahendusi, mille puhul olemasolevale tootele lisatakse käsitööna mingi originaalne detail, mis annab kingitusele juurde lisaväärtust. Nii on näiteks tavalisest veepudelist võimalik vildist vutlari ja nahast aktsendiga luua trendikas aksessuaar, mis ei jäta ühtki kingisaajat külmaks.
Praktilised reklaamkingitused
Nagu eespool juba korduvalt mainitud, on väga olulisel kohal reklaamtoote praktilisus. Kes meist ei oleks saanud selliseid reklaammeeneid, mis jäävad seisma ja riiulinurka tolmu koguma. Väga oluline on siin koostöö – kui reklaamkingispetsialist on saanud teilt info, kes on teie klient ja mis on ta eelistused, siis on väga tähtis leida koos just teie ettevõttele sobivad praktilised kingitused, mis leiavad ka tegelikku kasutust ja millest räägitakse ka sõpradele-tuttavatele. Praktiline toode võib olla väga hea ja kvaliteetne, aga ikka võib juhtuda, et teie firmale reklaamkingituseks see lihtsalt ei sobi. Sel põhjusel ongi oluline anda kingieksperdile võimalikult palju eelinfot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele