• OMX Baltic0,04%277,03
  • OMX Riga0,11%873,68
  • OMX Tallinn0,01%1 742,45
  • OMX Vilnius0,03%1 058,94
  • S&P 500−0,03%5 808,12
  • DOW 30−0,61%42 114,4
  • Nasdaq 0,56%18 518,61
  • FTSE 100−0,25%8 248,84
  • Nikkei 225−0,6%37 913,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • OMX Baltic0,04%277,03
  • OMX Riga0,11%873,68
  • OMX Tallinn0,01%1 742,45
  • OMX Vilnius0,03%1 058,94
  • S&P 500−0,03%5 808,12
  • DOW 30−0,61%42 114,4
  • Nasdaq 0,56%18 518,61
  • FTSE 100−0,25%8 248,84
  • Nikkei 225−0,6%37 913,92
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,93
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%104,99
  • 26.10.24, 17:15

Auto|Piloot. Golf palus uue mudeli iluraviga fännidelt vabandust ja sai andeks

Volkswageni kaheksanda põlvkonna Golfi värske väljalase parandas oma varasemad vead ja tuletas meelde, miks Golf autosõprade seas hea auto sünonüümiks on.
Volkswagen Golf MK 8.5 on põliste Golfi-fännide seas peamiselt kiidusõnu saanud.
2024. aasta Golfil, täpsemalt Golf MK 8.5-l oli palju, mille nimel pingutada. Tänavu täitus Golfil – Euroopa enimtoodetud automargil – 50. juubel. Poole sajandi vanuseks saav automudel ei saanud kuidagi endale lubada, et juubeli tähistamisega tullakse lagedale masinaga, mis tarbijate poolt pihuks ja põrmuks tehakse. Seda enam, et 2019. aastal välja tulnud Golf MK 8 kritiseeriti nii palju, et osa klientuurist tema klassikalises hea auto maines kõhklema lõid. Turmtule alla jäi peamiselt auto kasutajavaenulik multimeediasüsteem, mida peeti liiga keeruliseks ja ebaintuitiivseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele