• OMX Baltic0,07%271,68
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn0,08%1 733
  • OMX Vilnius0,07%1 065,48
  • S&P 500−0,9%5 916,89
  • DOW 30−0,86%42 624,1
  • Nasdaq −1,05%19 515,62
  • FTSE 100−0,35%8 121,01
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,23
  • OMX Baltic0,07%271,68
  • OMX Riga0,79%869,3
  • OMX Tallinn0,08%1 733
  • OMX Vilnius0,07%1 065,48
  • S&P 500−0,9%5 916,89
  • DOW 30−0,86%42 624,1
  • Nasdaq −1,05%19 515,62
  • FTSE 100−0,35%8 121,01
  • Nikkei 225−0,96%39 894,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%112,23
  • 11.02.98, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ofelia tõusis teiseks viinatootjaks

ASi Ofelia peadirektori Toomas Tapupere sõnul oli juba suvel, kui ettevõte tõi turule odava nn Kitseviina, näha, et turuosa suureneb. «Kuid ega me siis veel lootnud, et kasv nii suureks kujuneb,» ütles Tapupere.
Kuigi odava viina müük on väherentaabel, jätkame praegu selle müüki ja jälgime, mida teevad konkurendid, lausus Tapupere. Tema sõnul tahab Ofelia kindlustada oma teise positsiooni Liviko järel.
Ofelia kasvatas oma turuosa valge viina toodangus aastaga 3,7 protsendilt ligi 12 protsendile.
Eesti esiviinatootja Liviko turuosa valge viina müügi osas langes eelmisel aastal üle 20 protsendi.
ASi Liviko turundusdirektori Peeter Pallo sõnul oli Liviko turuosa kaotus tingitud sellest, et konkurendid tulid turule odavate viinadega. «Me ei läinud konkurentide viinaralliga kaasa ega hakanud tootma odavat viina,» on Pallo varem öelnud.
Liviko prognoosib selleks aastaks turuosa suuruse püsimist samal tasemel.
Sel aastal kavatseb Liviko rohkem orienteeruda ekspordile. Välisturgudel saab korralikult raha teenida, mitte nagu siin, konkurentidega kembeldes viina üha odavamalt müües, lisas Pallo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.12.24, 12:32
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele