Toole vajavaid juhte võib jagada jämedalt kaheks: praktilise juhitooli ja massiivse juhitooli ihaldajad.
Kui esimesele on tähtis, et tool oleks paljude mehhanismidega, kerge, funktsionaalne ja sageli kõrge seljatoega, siis teine jälgib enim, et tema istumispaik oleks võimalikult massiivne ja värvilt soovitavalt soliidselt must.
Esimese osa tunnuseks on, et üldjuhul on ta väiksema firma juht, teise osa puhul on tavaliselt tegemist suure firma eestseisjaga.
Praktilise juhitooli ostjad käivad tavaliselt ise tooli headust katsumas. Massiivsesse tooli tahtjad võivad oma valiku teha kataloogi põhjal -- tähtsaim on välimus.
Nagu praktilise juhitooli omanik püüab jätta muljet modernsusest, elulähedusest, liikuvusest, peab massiivne tool rõhutama firma tähtsust, soliidsust ja kindlust.
Toolimüüjate hinnangul on juhitoolidele esitatavad nõudmised kõige suuremad.
Nii et kui näete mõnd firmajuhti tooli valimas, siis võite arvata, millist muljet see juht oma firmast jätta tahab.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”