Õnnetus toimus siis, kui uus Chevrolet Impala Tabasalust linna poole sõites libeda tee tõttu kurvi välja võtta ei suutnud. Auto pidurdas ja paiskus kurvist välja vastu puid.
Esmalt sai teate õnnetuse kohta kiirabi. Päästeamet kutsuti välja siis, kui oli selge, et juhi kõrval istunud poega ainult meedikute jõul autost vabastada ei õnnestu.
Kell 21.41 olid päästjad ehk Tallinna tuletõrje- ja päästeameti Lilleküla komando kohal. Kolm minutit hiljem õnnestus autost kätte saada ja kiirabiga teele saata auto juht.
Kaassõitjal olid aga jalad allpool põlve autovraki alla kiilunud, armatuurlaud peaaegu süles. Meedikud panid kannatanule tilguti ja päästjad asusid teda autost välja saagima. Et vältida auto võimalikku süttimist, oli maha võetud aku juhe ja Harju päästeameti Keila komando vedas autoni vahuliini.
Kannatanu vabastamiseks avati auto uksed, siis asuti katust eemaldama. Läbi lõigati nii parem- kui vasakpoolne uksepost. Paremat esimest ukseposti üritati sirgemaks lükata tungrauaga, aga et avarii oli auto kuju muutnud, tuli kombineerida tungrauale täiendav tugikoht.
Tavalist võimalust auto esiosa asendit karbi alaserva tehtavate V-kujuliste lõigetega muuta ei kasutatud. Ameerika autodel võib mööda alaserva olla paigutatud kütusetoru.
Päästjate väitel kulus neil tegutsema asumisest kannatanu väljatõstmiseni avatud katuse kaudu 27 minutit.
Auto oli puudesse sõitmise ja lahtilõikamise ühismõjul kasutuskõlbmatuks muudetud. Protesti lõikamine aga tekitada ei saa. Seaduse kohaselt lõikavad päästjad autot just nii palju, kui kannatanu päästmiseks tarvis.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”