PVC-põrandakatted Forbo (maa-letooja AS Auma Expo) ja Armstrong (AS Lincona Konsult) võistlevad omavahel nagu Vestmann ja Piibeleht «Pisuhännast» -- kord on üks peal, kord teine. IV kvartalis, mis on põrandakattemüüjate edukamaid müügiperioode, edestas Armstrong Forbot rohkem kui miljoniga, kuid langes esimeses kvartalis poolteise miljoni võrra. Forbo langus ühiskondlike ruumide põrandakatete (eurostandard 31--34) osas oli kõigest ligi paarsada tuhat.
Vaatamata sellele, et aasta esimene kvartal pole PVC-katete müügi tippaeg, tegi äriruumikatete osas rohkem kui miljonilise hüppe ülespoole Tarkett (AS Sveron). Tarketi läbimüüki on kahekordistanud ka AS Fanaal (Ehitusmaailm).
Eluruumide põrandakatete puhul (eurostandard 21--23) läks Lincona Konsuldi Armstrongist ette Arpeks Kaubandus, mis kaupleb mitmete kodukatete kaubamärkidega (Prantsusmaa, Soome, Ungari).
II kvartalis täheldavad PVC-katete maaletoojad tõusu. ÄP
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”