Kokku osales küsitluses enam 80 000 Venemaa elanikku, kellest veerand andsid oma hääle just sellele autole. Küsitluse korraldanud autoajakirjanikele oli säärane tulemus pehmelt öeldes üllatav, kuna sisuliselt on ju tegemist Itaalia, mitte Venemaa enda autööstuse toodanguga. Rahva seas omandas aga Fiat 124 koopiana Togliattis konveierile läinud Zhiguli omal ajal lausa kultusliku tähenduse.
Autoajakirjanikud ise uskusid, et pjedestaalile tõuseb ajalooline Russo-Balti, M407, GAZ M1 või Pobeda, kuid noorte, autondusega vähe kursis olevate inimeste suur osakaal küsitluses lõi kaardid sassi. Tulemuseks veelgi suurem ?okk -- kolmandale kohale valiti VAZ 2110, mis eestlastelegi tuntud Lada 110 nime all.
Kui viimase osatähtsus Venemaa autotööstuse ajaloos on ehk väiksemgi kui näiteks Moskvit? 2141-l, on neljandaks jäänud Pobeda oma koha auga välja teeninud. Pärast sõda tootma hakatud Pobeda oli tolle aja kohta vägagi trendikas ja vastupidav auto, mida võib meie teedel sõitmas näha veel tänagi.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.