• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 14.02.00, 12:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pooled kosmeetikafirmadest ei tunne oma sihtrühma

54% kosmeetikakaupu turustavatest firmadest ei seosta oma kaubamärkide edustamistegevust konkreetse tarbijate sihtgrupiga, selgus kosmeetikakaupade edustamise uurimisel.
Üks olulisemaid valdkondi edustamis- ja reklaamiprotsessis on pooltel firmadel määratlemata. See viitab ebakvaliteetsele edustustegevusele, mille tagajärjed võivad nendele firmadele tulevikus kulukaks kujuneda.
Küsitlusankeet oli saadetud 70% kosmeetikakaupu Eestis turustavale firmale. Ankeedile vastused saatnud firmade turuosa Eesti kosmeetikakaupade turust moodustab ligikaudu 60%.
Eesti kosmeetikakaupade turu aastane turumaht on üle 500 mln krooni. Põhirolli mängivad multinatsionaalsed firmad nagu Beiersdorf, Procter Gamble, Unilever ja L"Oreal.
Reklaamile kulutatakse keskmiselt 9%-10% käibest ja kulutused kosmeetikakaupade reklaamile jäävad lähiaastatel 10-13% vahele. Enamik firmasid hindab oma reklaamikulutuste mahtu piisavaks.
Lähemalt tutvustab uurimust homse Äripäeva turundusrubriigis Avenüü kirjastaja Helena Lõhmus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele