Emori bränditurunduse osakonna juhataja Aivar Voog ütles, et uuringu käigus selgitati ettevõtete mainekus kahe parameetri alusel - kuidas suhtuvad inimesed ettevõtte tegevusse ja kui tugev neile see ettevõte tundub.
«Koos Saku Õlletehasega on mainekuse tipus AS Kalev, nende vahe on väga väike,» rääkis Voog.
Mainekuselt järgnevad Kalevile Eesti Mobiiltelefon, Rakvere Lihakombinaat, Rannila Profiil, Eesti Coca-Cola Joogid, Tallinna Kaubamaja, Estline ja Tallinna Sadam.
Emori üle-Eestilise uuringu käigus küsitleti 1000 inimest vanuses 15-74 aastat.
Kaardistatud ettevõtete nimekirja aluseks oli Äripäevas avaldatud 80 suurima käibega ettevõtte nimekiri.
Autor: BNS
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.