Tallinna Kaubamaja avab homme, 29. veebruaril uue nn noortekorruse. Lisaks noortepärase kauba müümisele, hakkab Kaubamaja noortekorrusel tegutsema ka internetikohvik.
Uue korruse avamisega astub Kaubamaja esimese sammu jaekaubanduses valitseva uue trendi suunas - muutuda meelelahutuslikumaks ja noortepärasemaks. Avatava viienda korruse müügisaalis pööratakse suurt tähelepanu valgustusele, audiosüsteemile ning innovatiivsusele. Müügisaali keskel asub internetikohvik 8 arvutiga ning suur videoekraan.
Tuntumatest noortele suunatud kaubamärkidest tulevad 5. Korrusel müügile Jiggy, Morgan, Naf-Naf, Kaffe, Sparkz, Cliché, Twister Cracker, Babylon Bus, BestMountain ja Stans, mis pakuvad nii rõivaid kui neile juurdekuuluvaid aksessuaare. Teksavalik on kaubamärkidelt Calvin Klein, Diesel, Levis, Lee Cooper, Lee, Wrangler ja Sangar.
Koos uue noortekorrusega on Kaubamajal müügipinda kokku ligi 10 000 m2 ja järgnevatel aastatel on plaanis seda veelgi laiendada. Noortekorrusesse investeeris Tallinna Kaubamaja ca 10 mln kr.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.