Inglise turundusajakiri Marketing nimetas sajandi brändiks karastusjooki Coca-Cola, bränd number kaks on ajakirja hinnangul Disney. Ajakiri nimetas Marlboro-mehe sajandi reklaamiikooniks, sajandi turustajaks Henry Fordi autode massikaubaks tegemise eest. Sajandi logo on Nike.
Eile Coca-Cola korraldatud seminaril ütles meediakonsultant Raul Rebane, et ka Eestis jagunevad inimesed juba väikesteks kogukondadeks, kellele massimeedia eriti ei mõju ja tulevikus peab kaubamärgi üles ehitama inimestega otse suhtlemisele.
Mõeldes Coca-Colale kui inimesele, kirjeldatakse teda noore teksades ja t-särgis ilusa tõmmu mehena, ütles eile Triin Vihalemm EMORist. Peamiselt noortele mõeldud Coca-Cola kaubamärk on vahetanud oma seitse aastat kasutatud Always (Alati) reklaamikampaania uue slogani vastu - Enjoy (Naudi).
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.