Auto uuenenud salong on peensusteni läbi mõeldud. Uste sahtlitesse mahuvad suured maakaardid ja 1,5liitrised joogipudelid, armatuurlaual on kohad nii joogitopside kui ka mobiiltelefoni jaoks.
Käigukang ulatub küll endiselt pika varrena põrandast, kuid seisab sõidu ajal liikumatult, käigud lülituvad sisse tähelepanuväärse täpsusega.
Transiti hiiglaslik kolmnurk-aken pole pelgalt kujunduselement. Läbi madalale ulatuvate akende juhile vastu vaatavad tagavaatepeeglid annavad täieliku ülevaate külgedel toimuvast. Kaadrisse mahuvad isegi tagarattad, mis on eriti oluline tagurdamisel.
Siiski mahub peegli ja juhi vaatevälja vahele täpselt üks sõiduauto, mis proovisõidul ümber reastudes nii mõnedki korrad selja higiseks tegi. Tõsi küll, suurte peeglite allservas on ka kumerpeegel, kuid pilguheit sinna nõuab harjumist.
Proovisõidul kasutada olnud 2,4-liitristest mootoritest olid kõik piisavalt võimekad, seda eriti pöördemomendi osas. Mägedes rühkis 90hobujõuline mootor kolmanda käiguga hingeldamata üles, ehkki juhi vasak jalg oli juba ammu siduri lähedal ootamas kiiret ümberlülitust.
Transiti peamine uuendus on esisillaveoga variandi turulejõudmine tänavu sügisel. Esisillavedu hakatakse paigaldama väiksematele kaubikutele ja kui see ostjale miskipärast ei sobi, on võimalik auto mõnekümne minutiga tagaveoliseks ehitada.
Samuti tulevad uue Transitiga uued DuraTorq diiselmootorid, ühtekokku kuus. Tagaveolistele mõeldud mootorid on 2,4-liitrised, esiveolistele 2,0-liitrised. Mõlemaid tuleb saadavale kolme võimsusega: 2,4-liitrised 75, 90 ja 120 hobujõuga, 2,0-liitrised 75, 90 ja 105 hobujõuga.
Uue Transitiga saab tutvust teha Motorexil, osta aga alles maikuus, mistõttu pole veel teada auto lõplik hind. Müüjate hinnangul ei tohiks see võrreldes vana mudeliga oluliselt tõusta.
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”