• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,11%8 239,83
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,48
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,00%5 948,71
  • DOW 300,00%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1001,11%8 239,83
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,48
  • 23.04.02, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtte juhid polnud nõus rahastama Eesti mainekampaaniat

Nüüdseks on projekt ?ebaõnnestunud? ja selleks kulus vaid pool aastat. Sellegipoolest on ehk huvitav teada, mida arvasid projektist ettevõtete juhid. Küsitlus viidi läbi ajavahemikul 25. veebruar ? 15. märts. Selleks ajaks oli valitsus juba maineprojekti peatamise kavast avalikkusele teatanud, kuid otsus ise tehti küsitlusperioodil. Sellest tulenevalt sõnastati ka küsimus kujul, mis võimaldas vastata nii oleviku kui ka mineviku vormis.
Uuringus küsiti, milline on juhtide arvamus selle projekti otstarbekusest just sellisel kujul, nagu ta käivitati, ning kas nad on nõus osalema mainekujundusprojekti rahastamisel.
Vastanutest vaid üks protsent pidas mainekujunduse projekti otstarbekaks just sellisel kujul, nagu ta käivitati, ning vaid neli protsenti juhtidest oli nõus seda projekti ka rahastama. Üle poole vastanutest aga ei pidanud projekti otstarbekaks ning polnud nõus ka andma raha projekti käivitamiseks.
Kokku küsitleti 300 ettevõtte juhti. Üle poole vastanutest olid kas tippjuhid või omanikud ning 36 tegevjuhid. Valdkonniti osales küsitluses kõige enam tööstus-, ehitus-, äriteenindus-, rahandus- ning kaubandusettevõtteid kokku 16 maakonnast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele