Paljud ettevõtted koguvad informatsiooni klientide kohta registreerides nende koduse aadressi, mida kasutatakse valdavalt reklaammaterjali ja arvete saatmiseks.
Elukoha vahetajad on aga hea sihtgrupp, kuna sellises elumuutuse staadiumis on inimesel ootamatult tekkinud uued vajadused. Näiteks suur osa elukoha vahetajatest plaanivad osta kodutehnikat, kardinaid ning teha uusi otsuseid keemilise puhastuse, juuksuri, perearsti jms valikuks.
Kuna selles staadiumis on aga suhteliselt väike osa inimestest, siis üldiste kampaaniate tulemusi nende otsused ei mõjuta. Samas töötades ainult elukoha vahetajatega, on edu oluliselt suurem. Teisalt tuleb aga arvestada, et elukoha vahetajad on pidevalt muutuv grupp ning nendega tuleb pidevalt ja operatiivselt tegutseda.
Seotud lood
Kõik teadsid Helenet (42) kui sooja ja elava iseloomuga edukat naist. Tööl olles oli ta asjalik ning kodus tegeles laste ja majapidamisega. Õhtuti premeeris ta end tihti pokaali veiniga, et igapäevaseid muresid vaigistada ja stressi leevendada. Viimasel ajal vaevles ta aga unetuse käes ja ka lähedaste sõnul hakkas ta oma sära kaotama. Enese teadmata viis pidev veinitamine naise sügavamale alkoholi lõksu ja õhtusest lõõgastusrituaalist sai hoopis uneprobleemide põhjustaja. Helene jagab oma lugu, kuidas ta sõltuvusest vabanes ja enda elus uue lehekülje keeras.