Paljud ettevõtted koguvad informatsiooni klientide kohta registreerides nende koduse aadressi, mida kasutatakse valdavalt reklaammaterjali ja arvete saatmiseks.
Elukoha vahetajad on aga hea sihtgrupp, kuna sellises elumuutuse staadiumis on inimesel ootamatult tekkinud uued vajadused. Näiteks suur osa elukoha vahetajatest plaanivad osta kodutehnikat, kardinaid ning teha uusi otsuseid keemilise puhastuse, juuksuri, perearsti jms valikuks.
Kuna selles staadiumis on aga suhteliselt väike osa inimestest, siis üldiste kampaaniate tulemusi nende otsused ei mõjuta. Samas töötades ainult elukoha vahetajatega, on edu oluliselt suurem. Teisalt tuleb aga arvestada, et elukoha vahetajad on pidevalt muutuv grupp ning nendega tuleb pidevalt ja operatiivselt tegutseda.
Seotud lood
Küberründed sagenevad
Viimastel aastatel on pangateenused liikunud hoogsalt digilahenduste suunas. SEB ettevõtete segmendijuhi Maarja-Maria Aljase sõnul kasutab juba pea pool äriklientidest lisaks internetipangale ka mobiilipanka ja erinevaid pangaliideseid.