Linke soovitab Uptime OÜ juhatuse esimees Eero Tohver.
Kui on mingi materjal, mille juurde ma ikka ja alati tagasi pöördun, siis on see legendaarne ?Helping Clients Succeed?. Siiani parim kliendist arusaamise ja tema aitamise õpetus, millele olen sattunud. Tegemist pole mitte ainult müümise õpetusega, vaid pigem maailmavaatega, millest lähtudes on võimalik olla nii edukas müügimees, konsultant kui ka lihtsalt inimene.
Joel Spolsky mõtted paljudel erinevatel teemadel, ühel või teisel viisil keerlemas tarkvaraarenduse ja äri ümber. Ajuti on jutt ehk IT-kaugetele inimestele pisut tehniline, aga paljud teemad on oluliselt laiemad ? kuidas leida häid inimesi, kuidas neid motiveerida, kuidas töökeskkonda luua jne. Kõik kirjutatud mõnusas, arusaadavas ja kergelt iroonilises võtmes.
Elu ei ole ainult tõsine töö ja vaevanägemine. Või kui ta isegi on seda, siis aeg-ajalt on kosutav näha, et teistel läheb veel halvemini. Regulaarne Dilberti tarbimine vähendab oluliselt ohtu sattuda bürokraatlikku, keeldudele-käskudele rajatud organisatsiooni, milles inimesed vihkavad oma tööd, põlgavad kaastöötajaid ja peavad oma ülemusi lambapeadeks. Vähemasti saab kiiremini aru, kuhu on satutud, ja saab ehk enne minema lipsata, kui liialt hilja...
Seotud lood
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva
Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.