Soome suurimal sisustus- ja mööblimessil Habitare 2005 töötoole vaadates võis täheldada, et peale istumismugavuse pannakse viimase aja toolitootmises suurt rõhku seljahädade ennetamisele ja leevendamisele ning rühi parandamisele. ?Lühidalt öeldes on kõikidel tootjatel üks eesmärk: teha selline tool, mida ei ole ka pärast seitset tundi istumist tunda,? ütleb ASi Intera müügijuht Indrek Toomis. Samuti peab hea tool Toomise sõnul võimaldama istujale liikumist ning toetama keha õigetest kohtadest. Teine oluline külg on vastupidavus. ?Iga vähegi korralik tegija annab oma toolidele 5-aastase garantii, vastu peavad nad vähemalt 10 aastat,? kinnitab Toomis.
Üks uuematest trendidest on ilma seljatoeta toolid, mis ehk veidi üllataval kombel selga hoopis säästavad. ?80% inimestest ilma seljatoeta toolid sobivad, mittesobivus selgub paari nädala jooksul,? teab Toomis.
Retromustrilised, kärtspunased ja tõeliselt uudse väljanägemisega toolid räägivad sellest, et ka välimus ja disain liiguvad käsikäes koos toolide omaduste arenguga. ?60 ? 70% neist toolidest, mis meie müüme, pole enam mustad. Hästi naljakaid toole on läinud ka suurtele juhtidele,? räägib Indrek Toomis.
Paraku on viimased sõnad kontoritoolide vallas paljude jaoks vastuvõetamatu hinnaga. Toomise sõnul maksab hea tool 5000 - 15 000 krooni, sellest hoolimata panustavad Eesti ettevõtted töötoolidesse üha rohkem.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.