• OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • OMX Baltic0,09%271,91
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn0,33%1 732,68
  • OMX Vilnius−0,22%1 064,37
  • S&P 500−0,04%6 037,59
  • DOW 300,07%43 325,8
  • Nasdaq −0,05%20 020,36
  • FTSE 1000,42%8 136,99
  • Nikkei 2251,12%39 568,06
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,98
  • 18.10.05, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meeltega turundamise raamat

Turunduskuulujutu järgi on kuskil uurimus, mis tõestab, et isegi tollipaksuse pakkumiskausta abiga müüdavaid reisilennukeid ostavad lennufirmad tegelikult kõhutunde, mitte arvude põhjal.
Ka Eestis tuntud eelkõige lastele suunatud turunduse raamatu ?Bränd ja lapsed? autor Martin Lindström on seda kõhutunnet uurinud ning sellest raamatu kirjutanud. Lühidalt ? mida rohkem on toodet või kommunikatsiooni luues mõeldud inimese erinevate meelte peale, seda suurem on brändilojaalsus.
Parim näide on Lindströmi meelest Singapore Airlines. Nagu paljudes teistes tootekategooriates, on lennunduses ?tooted? üksteisele väga sarnased ? kõik viivad punktist A punkti B. Singapore Airlines on aga näiteks lennuki istmepolstri ja stjuardesside riietuse valmistanud osaliselt samadest materjalidest, lennukabiinis levib spetsiaalselt väljatöötatud lõhn ning stjuardesside välimus on kuni meigipaleti toonideni paigas. Selle tulemusena on Singapore Airlinesi nimetatud parimaks lennufirmaks maa­ilmas, vaatamata sellele, et toidud ei ole midagi erilist ja jalaruumi on sama palju kui teistes lennufirmades.
Raamatu autor Martin Lindström peab ühepäevase loengupäeva, kus tutvustab oma meelte uuringut lähemalt, 8. novembril Tallinnas Radisson SASis.
Aasta parimad turundusraamatud
Ameerika Turundusassotsiatsioon AMA andis äsja välja oma iga-aastase Berry-AMA auhinna parimale turundusraamatule.
2005. aasta parimaks turundusraamatuks valiti Patrick Barwise ja Sean Meehani raamat ?Simply Better?.
Finalistide hulgas olid veel Peter J. Rosenwaldi ?Accountable Marketing: The Economics of Data Driven Marketing?, Gerard J. Tellise ?Effective Advertising: Understanding When, How, and Why Advertising Works?, Tim Ambleri ?Marketing and Bottom Line? ja Seth Godini ?Purple Cow?.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.12.24, 18:42
Kuld ja aktsiad kukkusid kolinal. Kas kujunemas on ostukoht?
Föderaalreservi kolmapäevane pressikonverents valmistas investoritele üllatuse ning kulla hind sööstis järsult alla. Kas kujunemas on hea ostukoht?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele