Möödunud aasta 14. novembrist alates tegutseb aadressil
www.kodukeskus.ee portaal, mille eesmärk on viia kokku kaks teineteist vajavat poolt - sisekujundajad, arhitektid ja disainerid ning potentsiaalsed kliendid (firmad ja eraisikud).
"Antud tasandil on olnud info levik juba aastaid kuidagi passiivne. Ei tea, kas kardetakse raha või millegi muu pärast," räägib portaali projektijuht Peeter Krevald. "Samuti püüame pakkuda inimesele võimalust leida A-st O-ni infot kodu ja kontori ehitamise, kujundamise, sisustamise asjus ning sisekujundajatele, disaineritele ja arhitektidele paremat võimalust end teostada."
Disaineritele, sisekujundajatele ja arhitektidele on oma nime, kontakti ja kuni 8 töödest tehtud pildi ülespanek ning enese ja oma tööga seotud uudiste kajastamine tasuta.
"Soovime inimestele selgitada fakti, et kasutades oma ala professionaali, suudavad nad oluliselt kokku hoida nii rahaliselt kui ka ajaliselt," sõnab Krevald, kelle sõnutsi on portaalil siiani läinud edukalt, ehkki kontaktide hulk leheküljel on esialgu veel kesine. "Huvi kodukeskus.ee ja pakutava idee suhtes on suur. Juurde tulevate sisekujundajate ja disainerite arv kasvab pidevalt, samas tunnevad ka firmad huvi, kuidas end esitleda saaks."
Uusi tegijaid lisandub portaali erialaliitude, otsekontaktide, reklaami, sisustusajakirjade ja interneti vahendusel. Krevaldi sõnutsi otsib portaal eelkõige inimesi, kellel on pakkuda midagi sellist, mida teistel ei ole - oma käekirja. Kodukeskus.ee-le saadetud küsimused saadetakse e-posti teel edasi korraga mitmele sisekujundajale.
Ühtlasi võiks kodukeskus.ee Krevaldi arvates saada hüppelauaks noortele disaineritele ja sisekujundajatele.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.