"Kuldmuna" reklaamikonkursile saab oma töid saata veebruari keskpaigani.
"Kuldmuna" eesmärk on välja selgitada Eesti reklaamitegijate poolt eelmisel kalendriaastal avaldatud parimad reklaamid.
Osalemistasu on 450 krooni (pluss käibemaks). See summa tuleb välja käia iga konkursile esitatud üksiku töö või seeriana esitatud tööde osade eest. Kampaania kategoorias maksab osalemistasu 1350 krooni, pluss käibemaks.
Konkursi tulemused tehakse teatavaks 2. märtsil Tartus Vanemuise kontserdisaalis toimuval galaõhtul. Žürii tööd juhib reklaamibüroo Zavod juht Marek Reinaas. Reklaamiagentuuri Ecwador tegevjuhi Heily Aaviku sõnul võetakse esimest korda "Kuldmuna" ajaloos vastu töid uues kategoorias "Kampaaniad". ""Munemisele" läheb ka parima valimiskampaania ja parima sotsiaalkampaania eriauhind," lisas ta.
Autor: ÄP
Seotud lood
Muuseumikvaliteediga kunsti on võimalik osta vähem kui poole iPhone’i eest, leiab investor Riivo Anton. “Ma paneks piiri 500 euro peale– sealt on kindlasti võimalik leida häid teoseid, mille järeltulijad saavad pandimajja viia.”