AS Lehepunkti andmetel müüakse jaevõrgus endiselt kõige enam SL Õhtulehte, teisel positsioonil on Kroonika ja kolmandal Eesti Ekspress.
Võrreldes esimese poolaastaga suurimateks tõusjateks: Eesti Päevaleht (6.) seoses raamatprojektiga “XX sajandi klassika” (raamatut müüdi ainult koos ajalehega), lasteajakiri Barbie (26.) ja eestikeelne arvutiajakiri DIGI (40.). Oma positsioonilt on langenud venekeelne päevaleht Den Za Dnjom (50.) ja kuulutusteleht Soov (49.). Uue väljaandena on lisandunud eestikeelne kokandusajakiri Oma Maitse (36.). Edetabelist langesid välja Kodukiri ja Maakodu.
Suurima läbimüügiga müügipunktide edetabeli tippu troonisid kolm Prisma jaeketti kuuluvat poodi (Sikupilli, Kristiine ja Rocca-Al-Mare), kes möödusid läbimüügilt Stockmannist.
Ajakirjanduse hulgimüügimüüja AS Lehepunkt tegi 2005 aasta teise poole kokkuvõtted enimmüüdud ajakirjandusväljaannetest ja suurima ajakirjanduse läbimüügiga müügipunktidest Eesti jaeturul. Edetabelid (nn. TOP 50) on koostatud rahalise käibe alusel jaehindades, lähtudes realiseeritud eksemplaridest, millest on maha arvatud tagastus (müümata jäänud eksemplarid)
Autor: Gert D. Hankewitz
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.