• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 15.02.06, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Haigekassa võitleb reklaamiga laste liigse magusalembuse vastu

Järjekordse reklaamikampaaniaga välja tulnud haigekassa hoiatab teismelisi seekord liigse magusa söömise eest.
Nädala algusest telekanalites jooksvas 11–15aastastele noortele suunatud reklaamklipis muutub õbluke tüdruk limonaadide ja kommide sajus mõne hetkega paksuks, olles niimoodi hoiatav näide magusaga liialdamisest, kirjutab Postimees.
Reklaami sündi kommenteerinud haigekassa tervishoiuspetsialist Sirje Vaask ütles, et praegune noorte põlvkond toitub ebatervislikumalt kui varasemad.
«Paljud söövad koolilõuna asemel saiakesi ja joovad magusaid karastusjooke. Sellele lisandub vähene kehaline aktiivsus, mis võib viia varase rasvumiseni,» rääkis ta. Lisaks põhjustab liigne magusasöömine diabeeti ehk suhkurtõbe.
Tegemist on juba teise haigekassa noortele suunatud kampaaniaga. Eelmise aasta lõpus jooksis nii teles kui ka raadios alkoholivastane reklaam «Mis sa ennast lõhud». Kevadel peaks eetrisse jõudma kolmaski kampaania, mis peaks noori suitsetamisest eemale tõrjuma. Kolm kampaaniat maksavad kokku miljon krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele