Järjekordse reklaamikampaaniaga välja tulnud haigekassa hoiatab teismelisi seekord liigse magusa söömise eest.
Nädala algusest telekanalites jooksvas 11–15aastastele noortele suunatud reklaamklipis muutub õbluke tüdruk limonaadide ja kommide sajus mõne hetkega paksuks, olles niimoodi hoiatav näide magusaga liialdamisest, kirjutab Postimees.
Reklaami sündi kommenteerinud haigekassa tervishoiuspetsialist Sirje Vaask ütles, et praegune noorte põlvkond toitub ebatervislikumalt kui varasemad.
«Paljud söövad koolilõuna asemel saiakesi ja joovad magusaid karastusjooke. Sellele lisandub vähene kehaline aktiivsus, mis võib viia varase rasvumiseni,» rääkis ta. Lisaks põhjustab liigne magusasöömine diabeeti ehk suhkurtõbe.
Tegemist on juba teise haigekassa noortele suunatud kampaaniaga. Eelmise aasta lõpus jooksis nii teles kui ka raadios alkoholivastane reklaam «Mis sa ennast lõhud». Kevadel peaks eetrisse jõudma kolmaski kampaania, mis peaks noori suitsetamisest eemale tõrjuma. Kolm kampaaniat maksavad kokku miljon krooni.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.