• OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • OMX Baltic−0,45%271,67
  • OMX Riga−0,16%862,52
  • OMX Tallinn−0,44%1 726,94
  • OMX Vilnius0,28%1 066,75
  • S&P 5001,09%5 930,85
  • DOW 301,18%42 840,26
  • Nasdaq 1,03%19 572,6
  • FTSE 100−0,26%8 084,61
  • Nikkei 225−0,29%38 701,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%107,41
  • 21.02.06, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viecoli commerciali vähenõudlikule farmerile

Mõtlesin kaua, kuidas imetabast Fiat Stradat iseloomustada. Põhiliselt oli sõelal kaks valikut - Strada sobib kas temperamentsele või vähenõudlikule farmerile. Kuna farmeri töö eeldab ikka pealehakkamist, jäi sõelale eesliide vähenõudlik.
Mis siis on Strada, mida 125 000 krooni eest pakutakse?
125 000 krooni ongi just see hind, millest alates võiks tahta rohkem mugavust, samas oleks seda niisuguse hinna eest patt küsida, kuigi kliendi soov on muidugi saada võimalikult palju võimalikult väikse summa eest.
Nagu ükski inimene pole täiuslik, pole seda ka Strada. Plussiks on loomulikult hind. Fakt, et sellise hinna ja kvaliteediga konkurente turul sisuliselt pole, on märkimisväärne. On ka puudusi.
Näiteks tekib tagurdamisel pime nurk, tahavaatepeeglitest jääb väheks, üle õla piiludes takistab aga vaatevälja B-piilar, suurt tolku pole ka väikesest vaheaknast.
Vaade ette ja külgedele on hea, enesekindlust aitab roolisistujal tõsta ka asjaolu, et ta istub kaasliiklejatest kõrgemal - muidugi juhul, kui Stradat ei võrrelda maasturi või veoautoga. Istmete taga leiate väikese ruumi, kuhu saab panna kas siis matkakoti või miks mitte ka tööriistakasti.
Kõike eelnevat muidugi juhul, kui on valitud pika kabiiniga Strada. Lisaruum istme taga tähendab aga seda, et pikematel mehepoegadel võib rooli taha ära mahtumisega probleeme tekkida. 185 sentimeetri pikkusel ajakirjanikul igatahes probleeme ei tekkinud. Veidi ebamugavalt tundis ennast aga viis sentimeetrit pikem fotograaf.
Põhivarustusest ei leidnud me juhi turvapatja, mis oleks võinud siiski olemas olla, kas või seepärast, et enamusel ju on ja turvalisem oleks ka. Positiivne on aga võimalus rooli asendit muuta.
Strada sisustus vastab mõneti hinnale, liigset luksust pole seal raskendatud, samas kõik näidikud ja nupud on lihtsasti loetavad- arusaadavad. Selline tagasihoidlik lihtsus mulle Strada juures kõige enam meeldiski. Hea on, et itaalia kunstkäed-autodisainerid ulmeliseks pole läinud, Strada on praktiline masin praktiliste lahendustega.
Hetkel pakutakse turule müügiks vaid kahte mootorit, 1,2liitrilist bensiini- ning 1,9liitrilist diiselmootorit.
Strada pakub kahes mõõdus veokasti. Lühikese kabiiniga masina puhul on veokasti maht 1100 liitrit, pika kabiini puhul on see 800 liitrit. Positiivseks nähtuseks on kindlasti kaubakinnitusaasad, mille abil saab kergesti tuult alla võtvat kaupa sõidu ajaks kinnitada. Tõelise farmeri autole kohaselt käib ka kasti tagumine luuk lahti, võimaldades vedada kasti mõõtmetest suuremat kaupa. Samuti võib veokasti katta presendiga, mis on lisavarustuse hulgas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.12.24, 22:19
S&P Global Ratings agentuur tõstis Freedom24 ja Freedom Holding Corp. tütarettevõtete krediidireitinguid
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele