Maailma suurima jaemüügifirma Wal-Mart Stores neljanda kvartali kasum kasvas 13% ning ulatus 3,59 miljardi dollarini (0,86 dollarini aktsia kohta).
Käive tõusis 8,7% ning jõudis 90,1 miljardi dollarini.
Thomson Financial andmeil ootasid analüütikud keskmiseks kvartalikasumiks 0,83 dollarit aktsia kohta.
Kasvu taga oli agressiivne reklaamikampaania, mis aitas eriti elektroonika, rõivaste ja kinkekaartide müüki, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Wal-Mart alustas jõulureklaamidega lõppenud hooajal juba 1. novembril.
Jaemüügifirma tegevjuht H. Lee Scott on lisanud firma kaubaartiklitesse enam tarbijate seas populaarseks muutunud elektroonikat ja moerõivaid. Lisaks on uuendatud poodide välimust, et jõuda järele oma rivaalile Target`ile, mille müügikasv poe kohta on kasvanud Wal-Martist kiiremini.
Käimasolevaks kvartaliks ootab Wal-Mart kasumiks 0,58-0,62 dollarit aktsia kohta ja terveks aastaks 2,88-2,95 dollarit.
Mercantile Bankshares analüütik Rick Rubin sõnul on Wal-Mart Stores kliendid vaesemad kui Targeti omad ning neid mõjutab kütuse hinnatõus ja majanduskasvu aeglustumine enam.
ING Investments LLC fondivalitseja Arun Daniel hinnangul on Wal-Mart Stores keskmise kliendi aastasissetulek 40000 dollarit, kuid Targetil 70000.
Targeti neljanda kvartali kasum kasvas 14% ning müük paisus 12%, ulatudes 17 miljardi dollarini.
Wal-Mart Stores aktsia on viimase kaheteist kuuga langenud 13%, samas kui Target on kosunud 8,3%.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.