Kvartalikäive hüppas 42,9 miljonilt 114,9 miljonile jüaanile. 2005. aasta kokkuvõttes teenis firma 312,9 miljoni jüaani juures 47,6 miljonit jüaani kasumit.
"Interneti otsingumootorite turg kasvab Hiinas märksa kiiremini kui reklaamiturg netis. Me näeme Hiina internetiotsinguturul tugevat potentsiaali," ütles Baidu.com-i juht ja looja Robin Li.
Nagu Google, teenib Baidu.com selle pealt, et müüb reklaamipinda interneti otsingutulemuste kõrvale.
Möödunud aasta lõpuks oli Baidul kokku 63 000 aktiivset reklaamiklienti, kes tõid kvartaliga keskmiselt sisse 1773 jüaani. Hiinas oli möödunud aasta lõpus 111 miljonit internetikasutajat, mis teeb riigist USA järel teise internetikasutajate turu maailmas.
Eilsel eelturul oli Baidu aktsia 18% plussis, makstes 61 dollarit.
Autor: ÄP
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.