18. augustil 2004 andis Valio OY patendi- ja registriametisse taotluse, et saada endale eksklusiivset õigust tähekombinatsiooni Tere kasutamiseks Soome turul.
Nüüd võib Tallinna Piimatööstuse juht Kadi Lambot kergendatult ohata – Valio võttis taotluse ise tagasi. Kuna kaubamärk on saanud kaitse Euroopa Liidu riikides, siis pole Tere kaubamärki kellelgi salaja võimalik enda nimele registreerida, kirjutab Eesti Päevaleht.
Poolteist aastat aga kulus Tallinna Piimatööstusel selleks, et tõestada, miks on Tere kaubamärgi õigus just neil ja mis eesmärgil soovib Valio registreerida sama kaubamärki Soomes. Kaitsmata brändi saab üldjuhul endale esimesena vastava taotluse esitanu. Samas on erandiks üldtuntud kaubamärgid ning sellele rõhus ka Tallinna Piimatööstus. “Kui mitte poest, siis spordisaadete kaudu peaksid soomlased Teret teadma,” selgitas Lambot.
Tere on Tallinna Piimatööstuse bränd, mis on 11. juunil 1998 aastal kümneks aastaks kaubamärgina registreeritud.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi. Võisteldakse tööjõuturul, IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgitavad saatekülalised Äripäeva raadios.