10.-12. märtsini Tartu Näituste messikeskuses aset leidnud üritusel osales vaid ca 50 firmat.
Sisustamine on praegu eestlaste seas populaarsem kui kunagi varem, kuid millegipärast on firmade huvi Tartu messi vastu leige. Loodetavasti on tulevik helgem.
Kuna iga valdkonda esindasid vaid mõned firmad, on raske mingisuguseid trende välja tuua. Samuti ei pakkunud ükski osaleja välja midagi uudset ja üllatavat. Näha sai samu kaupu, mida poodideski.
Kõige huvitavamad olid Tartu Kõrgema Kunstikooli, Tartu Kunstikooli ja Disainijaama sisekujundajate loodud ideeboksid, mis näitasid erinevaid moodsaid ruumilahendusi.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.