"Kui ma peaksin kellelegi seletama, mis riigi ja interneti vahele võiks panna võrdusmärgi, oleks see Eesti. Eestist on tulnud palju innovaatilisi ideid ja rakendusi. Skype on ere näide," rääkis Jürvetson. Ta oli enda sõnul väga üllatunud, kui Brand Challenge 2005 nimetas maailma tuntuimaks brändiks Google'i ja kolmanda koha vääriliseks Skype'i. "Aasta varem ei olnud Skype'i veel olemaski," ütles Jürvetson.
Jürvetson märkis, et Eesti firmadel on oluline aru saada, et pidevalt on vaja kohaneda, areneda, olla innovatiivne.
"Oluline on olla kiire ja esimene, mitte ainult esimene. Hotmail, Skype, PayPal - nad alustasid kõik ühe ideega, kuid muutsid oma lähenemist kohe, kui selleks tekkis vajadus," kirjeldas Jürvetson.
Jürvetson leidis, et palju suuremat raha teenib globaalsete firmadega ja firmadega, kuhu ei ole pandud palju raha, aga kus on olulisel kohal infotehnoloogia.
"Skype'iga näiteks olime meie riskikapitalistidena pidevalt müügi vastu. Olime selle poolt, et nii Skype kui ka Hotmail oleksid eraldi ja iseseisvad. Samas ettevõtete loojatel oli risk suurem, kuna nendel olid nii-öelda munad ühes korvis," ütles Jürvetson.
Jürvetson kinnitas veel, et maailm mõtleb Eestist kui väga innovaatilisest riigist, mis muudab maailma, suudab pakkuda toodangut ning olla esimene.
Seotud lood
Rahvusvaheline reitinguagentuur S&P Global Ratings
tõstis Freedom24 kaubamärki omava Freedom Finance Europe Ltd. pikaajalist krediidireitingut B-tasemelt B+-tasemele.