Autofirmade esindused üllatavad saamatuse ja võhiklikkusega. Üks näide. Fordi esindaja Info-auto ei pidanud pärast diagnostikat oluliseks öelda, et äsja ostetud Cougari automaatkäigukastis on midagi katki. Tegelikult puudusid teine ja neljas käik. Veel halvem oli kuulda, et Info-auto automaatkäigukaste ei paranda ega oska ka kedagi soovitada. Pakuti uut kasti või remonti tehases, kuid oleks absurdne kulutada sellele poole auto väärtuses raha.
Kui automargi ametlikust esindusest adekvaatset infot ja vajalikku abi ei saa, siis mis on selle esinduse eesmärk peale autode müümise?
Seotud lood
Ettevõtet ostes ja müües sõlmitakse siduv hinnakokkulepe alles üsna lõpus, kui on hinnatud firma väärtus ja tehtud hoolsusaudit ehk due diligence raport. Teinekord võib sellest selguda, et miljoniga kasumis ettevõte on hoopiski miljoniga kahjumis, räägiti saates.