Autofirmade esindused üllatavad saamatuse ja võhiklikkusega. Üks näide. Fordi esindaja Info-auto ei pidanud pärast diagnostikat oluliseks öelda, et äsja ostetud Cougari automaatkäigukastis on midagi katki. Tegelikult puudusid teine ja neljas käik. Veel halvem oli kuulda, et Info-auto automaatkäigukaste ei paranda ega oska ka kedagi soovitada. Pakuti uut kasti või remonti tehases, kuid oleks absurdne kulutada sellele poole auto väärtuses raha.
Kui automargi ametlikust esindusest adekvaatset infot ja vajalikku abi ei saa, siis mis on selle esinduse eesmärk peale autode müümise?
Seotud lood
Turvalisse ja jätkusuutlikku ühiskonda panustav Forus on igapäevaselt abiks paljudele kaubanduskeskustele. Teiste hulgas Viru Keskusele, mis on Eesti külastatuim ostu- ja meelelahutuskeskus. Forus hoolitseb juba enam kui kümme aastat kõikide tehnosüsteemide eest, teeb elektritöid ning hooldust. Lisaks on aidanud LEED-sertifitseerimisel ja üüripindade ümberehitustöödel.