Möödunud jalgpalli MMi üks sponsoreid, Saksa spordivarustuse tootja Adidas kasvatas esimesel poolaastal müüki 53%, sealhulgas Euroopas 28%.
Grupi poolaastakäive oli 4,89 miljardit eurot, osa sellest andis Reebok, mille Adidas ostis jaanuaris. Kõvasti aitas müüki suurendada asjaolu, et Adidase särke kandsid MMil muu hulgas Saksamaa ja Prantsusmaa koondis, kirjutab Guardian.
Adidas prognoosib, et aasta puhaskasum tuleb umbes 500 miljonit eurot.
Seotud lood
Nike pakkus Saksamaa jalgpallimeeskonnale
500 miljoni eurost (7,8 miljoni kroonist) sponsorlepingut. Tiim aga on üle 50
aasta kandnud Adidast.
Investorid teevad kulda ja bitcoini ostes aina rohkem panuseid sellele, et valuutade väärtus langeb. See trend on tulnud, et jääda, teatas USA suurim investeerimispank JPMorgan Chase.