Nike pakkus Saksamaa jalgpallimeeskonnale
500 miljoni eurost (7,8 miljoni kroonist) sponsorlepingut. Tiim aga on üle 50
aasta kandnud Adidast.
Adidase esindajate sõnul on firmal Saksamaa meeskonnaga sõlmitud leping 2014. aastani. Ometi kaalub Saksamaa Jalgpalliliit (GFB) ka Nike pakkumist, mis on senisest Adidase lepingus kuus korda suurem.
Esmaspäeval avaldas DFB uuringu tulemused, kust selgub, et uue lepingu sõlmimisele on suur avalik poolehoid, kuna lisaraha saaks kasutada noorte arendamiseks.
Eelmisel aastal Adidase ja DFB vahel peetud vaidlus viis peaaegu Saksamaa jalgpallurite streigini, kuna sponsor nõudis, et tiim peab rahvusvahelistel võistlustel mängima Adidase putsades.
Uue lepingu kohaselt saaksid mängijad endale putsad ja väravavaht ka kindad ise valida.
Seotud lood
Möödunud jalgpalli MMi üks sponsoreid, Saksa spordivarustuse tootja Adidas kasvatas esimesel poolaastal müüki 53%, sealhulgas Euroopas 28%.
Maailma ühe suurima sporditarvete tootja Adidase
aktsia kukkus täna lõuna ajaks kasumiprognoosi vähendamise tõttu 8,7 protsenti
ja maksis 37,43 eurot.
Prantsuse jaemüügifirma ja Gucci kaubamärgi
omanik PPR ostis 27% osaluse Saksa spordikaupade tootjast Puma, sillutades
sellega teed kogu ettevõtte ülesostmiseks.
Küberturvalisus peaks olema igaühe igapäevaelu lahutamatu osa. Olenemata sellest, kas oled eraisik, väikeettevõtja või suurfirma juht, mõjutab digitaalne maailm paratamatult kõiki, kes internetis toimetavad. Tele2 ärikliendi erilahenduste ja IT-teenuste juht Janek Jaago selgitab, miks on vähemalt esmane digikaitse hädavajalik igale kasutajale.