• OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5001,75%5 618,1
  • DOW 301,33%41 356,65
  • Nasdaq 2,22%17 687,49
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,04
  • OMX Baltic0,23%293,21
  • OMX Riga0,61%890,71
  • OMX Tallinn−0,03%1 863,38
  • OMX Vilnius0,09%1 137,94
  • S&P 5001,75%5 618,1
  • DOW 301,33%41 356,65
  • Nasdaq 2,22%17 687,49
  • FTSE 1001,05%8 632,33
  • Nikkei 2250,72%37 053,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%93,04
  • 21.09.06, 14:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Transporditöötajad tänavad homme reisijaid ja nõuavad valitsuselt lisaraha

22. septembril, autovabal päeval, tänavad transporditöötajad oma reisijaid Tallinnas, Tartus ja Pärnus. Reisijatele pakutakse limonaadi ja kommi hommikul alates kella kaheksast kuni poole kümneni, teatas Transpordi Ametiühing.
Raudteelaste Ametiühingu juhi Jolan Ševtsovi sõnul on ühistransport paljude jaoks selline igapäevane iseenesest mõistetav asi. "Argirutiinis unustavad reisijad sageli transporditöötajat sõidu eest tänada ja vastupidi," rääkis Ševtsov. "Autovaba päev on just sobilik päev, et raudteelased-bussijuhid ütleksid oma reisijatele, aitäh!"
Transpordi Ametiühingu Põhja-Eesti koordinaator Toomas Sarapuu ütles, et Tallinnas on tänamisüritus plaanis läbi viia kahes kohas: Balti jaama ees, trollipeatuses ja Viru keskuse all asuvas bussiterminalis.
Lisaks korraldavad Transpordi Ametiühing ja Raudteelaste Ametiühing ühistransporti propageeriva rongkäigu Stenbocki maja ette, kus annavad valitsusele üle ühispöördumise. Rongkäigu eesmärgik on juhtida valitsuse tähelepanu ühistranspordile eraldatavate dotatsioonide vähesusele.
Toomas Sarapuu: "Kutsume valitsust ja avalikkust ühistransporti enam väärtustama. See eeldab ka suuremaid investeeringuid, sest riigipoolne toetus ei võimalda täna tõsta piisavalt palku ja uuendada masinaparki".

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele